Business Controller

Business Controller

Jan Linders Servicekantoor Nieuw-Bergen

In onze 55 supermarkten vind je het sterke van Albert Heijn, gecombineerd met het beste van Jan Linders in één winkel. Bij Albert Heijn Jan Linders maken we met onze ruim 5600 collega’s, het unieke Onze Trots assortiment, het meest uitgebreide speciaalbier assortiment en het Jan Linders fonds het verschil voor onze klanten. 

Zullen we samen groeien?

Als je komt werken bij Albert Heijn Jan Linders, dan kies je voor een werkgever die aandacht heeft voor de momenten die er voor jou toe doen. Wij willen de supermarkt zijn waar iedereen zich welkom voelt, niet alleen als klant maar zeker ook als collega. Bij ons telt iedereen en kennen we elkaar. Op ons Servicekantoor liggen volop uitdagingen te wachten op collega’s die energie krijgen van het bouwen aan de toekomst van ons familiebedrijf. Want een nieuwe fase betekent nieuwe kansen. Groei jij met ons mee?

Jouw rol

Onze organisatie is momenteel nog in beweging na de ombouw van al onze winkels en de back office naar franchisenemer van Albert Heijn. Het Finance team verandert hierin mee. Dit betekent personele wijzigingen, herverdeling van taken en nieuwe processen in de organisatie. Het Finance team van Jan Linders is op zoek naar een ervaren en breed georiënteerde Business Controller. In deze rol ga je je begeven in een omgeving waar veel dynamiek is. In de rol van Business Controller rapporteer je direct aan de CFO.

Als Business Controller bij Jan Linders ben je verantwoordelijk voor: 

  • Proactief sturen op het bedrijfsresultaat door op dit vlak richting te geven aan directie en operationele management team en ben je een belangrijke sparringpartner voor de CFO;
  • Periodiek analyseren van behaalde resultaten en deze in een presentatie verwerken, waarbij je de juiste doorsnedes laat zien en relevante toelichtingen geeft;
  • Het opstellen van de (winkel) budgetten en korte en lange termijn prognoses voor het bedrijf;
  • Voortdurend de resultaten analyseren en inzichten omzetten naar concrete acties die het resultaat verbeteren. Waar nodig zoek je hierin pro-actief collega’s op en daag je hen uit;
  • Verder ontwikkelen van rapportages zodat de inzichten nóg beter worden. Waar mogelijk rapportages automatiseren, zodat er weinig/geen repeterend handmatig werk nodig is;
  • Maken van business cases en meewerken in projecten.

De ideale kandidaat

  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar;
  • Je hebt een financiële WO opleiding afgerond;
  • Je hebt 5 tot 8 jaar werkervaring in een relevante functie. Afhankelijk van je werk- en denk niveau, je sterke punten en interesses kunnen we de inhoud van de functie aanpassen zodat deze goed aansluit op waar jij staat in je ontwikkeling. Dit gaat in overleg met de CFO;
  • Je beschikt over uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden. Je werkt graag samen met collega’s van andere afdelingen, winkels en externe partijen. Hierin neem je een proactieve rol door acties uit te zetten en ook op te volgen;
  • Jouw werkwijze is te typeren als zelfstandig, nieuwsgierig, doortastend, proactief, hands-on en resultaatgericht;
  • Je vindt makkelijk je weg in systemen en met data. Uitstekende beheersing van MS Office en excel is vanzelfsprekend, affiniteit met onze systemen Microsoft Dynamics en PowerBI is een pré;
  • Ervaring in een vergelijkbare rol binnen de Retail is een pré.

Wat wij bieden 

  • Marktconform salaris en een bonusregeling;
  • 10%- korting op jouw boodschappen;
  • Persoonlijk ontwikkelbudget;
  • 24 vakantiedagen en 4 inspiratiedagen op basis van een fulltimecontract;
  • Flexibele werktijden en mogelijkheden tot thuiswerken.

Interesse?

Ben jij degene die we zoeken? Stuur ons je motivatie en CV via onderstaand formulier en wellicht tot snel!

Heb je nog vragen? Femke Hendrix, HR-Businesspartner van het Servicekantoor, is telefonisch bereikbaar via 06-51583814 en per mail via [email protected]

Contactgegevens

Motivatie en CV

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.