Veelgestelde Liefhebbers vragen
Liefhebbers is het voordeelprogramma van Jan Linders. Hiermee krijg je extra aanbiedingen en spaarpunten op al je boodschappen, die ingewisseld kunnen worden voor extra korting op spaaritems, leuke cadeaus en extra's. Hieronder vind je alle veelgestelde vragen over het voordeelprogramma Liefhebbers.
Let op: het kan tot een uur duren voordat de activatiemail aankomt via de app, onze excuses voor het ongemak.
Liefhebbers-pas en Jan Linders-app
Als je liever alleen een pas gebruikt dan is deze ook zonder app
bruikbaar. Het is echter wel handig om de pas in je app te koppelen. Zo heb je
altijd en overal alle actuele informatie en je persoonlijke aanbiedingen bij
je.
Dan heb je al een account. Indien je je wachtwoord bent vergeten, kun je via de link in het inlogscherm een nieuw wachtwoord aanmaken. Als dat niet werkt, neem dan contact op met onze klantenservice. Dat kan telefonisch op werkdagen tussen 8.30 uur en 17.00 uur via (085) 888 95 26 of stuur een mail naar klantenservice@janlinders.nl.
De Jan Linders app is gratis te downloaden voor iOS (vanaf softwareversie 5.0) in de Apple store en voor Android (vanaf softwareversie 5.0) in de Google Play Store. Downloadinstructies vind je op janlinders.nl/liefhebbers
Zodra je de app hebt geïnstalleerd op je telefoon, kun je een account aanmaken. Heb je al een account op de website van Jan Linders, dan kun je inloggen met je bestaande inloggegevens. In de app zie je op de homepage de link “koppel je Liefhebbers-pas”. Door vervolgens met je camera de barcode te scannen, koppel je jouw Liefhebbers-pas aan de app.
Neem contact op met klantenservice. Dat kan telefonisch op werkdagen tussen 8.30 uur en 17.00 uur via 085 888 9526 of stuur een mail naar klantenservice@janlinders.nl.
Door een account aan te maken op de Jan Linders website of in de Jan Linders-app, kun je jouw
gegevens inzien en wijzigen.
Zeker,
zolang je maar je pasnummer in de app hebt geregistreerd.
Haal in het geval van verlies een nieuwe pas bij een van de Jan Linders supermarkten. Let op: registreer deze pas niet! Stuur een berichtje naar klantenservice@janlinders.nl en geef aan dat je een nieuwe pas hebt + vermeld het nieuwe pasnummer. Klantenservice zet dan al jouw gegevens en punten over op de nieuwe pas.
Ja dat is mogelijk. Ga met de kassabon naar de servicebalie van jouw supermarkt en vraag of ze de punten kunnen toevoegen. Heeft jouw winkel geen servicebalie, neem dan contact op met klantenservice. Dat kan telefonisch op werkdagen tussen 8:30 uur en 17:00 uur via 085 888 9526 of stuur een mail naar klantenservice@janlinders.nl
Ja zeker: in Stocard (en andere algemene app’s voor klantenkaarten) kun je de Liefhebbers-pas ook gewoon toevoegen.
Dit is niet mogelijk. De vinder wordt verzocht de gevonden pas af te geven bij een medewerker in de supermarkt.
De passen zijn persoonlijk dus iedereen in jouw gezin kan zijn/haar eigen pas ophalen (en registreren). De pas is bedoeld voor persoonlijk gebruik, want alleen dan kunnen we je de beste, persoonlijke acties/aanbiedingen geven. Overigens kun je wel makkelijk gespaarde punten naar het account van iemand anders overmaken. Zo kun je samen met anderen sparen. Hiervoor neem je contact op met klantenservice. Dat kan telefonisch op werkdagen tussen 8.30 uur en 17.00 uur via (085) 888 95 26 of stuur een mail naar klantenservice@janlinders.nl.
Als iemand anders jouw pas gebruikt, zullen de punten op jouw account worden bijgeschreven.
Andersom zullen de punten voor jouw boodschappen op het account van de pashouder worden
bijgeschreven. De pas is
bedoeld voor persoonlijk gebruik, want alleen dan kunnen we je de beste,
persoonlijke acties/aanbiedingen aanbieden. Overigens kun je wel makkelijk
gespaarde punten naar het account van iemand anders overmaken. Zo kun je samen
met anderen sparen. Hiervoor neem je contact op met klantenservice. Dat kan
telefonisch op werkdagen tussen 8.30 uur en 17.00 uur via (085) 888 95 26 of
stuur een mail naar klantenservice@janlinders.nl.
Jazeker,
dat is mogelijk. Zolang je maar je pasnummer in de app hebt geregistreerd.
Neem
dan contact op met onze klantenservice.
Mocht het voorkomen dat je pas niet werkt of zie je thuis dat de punten niet (juist) zijn bijgeschreven? Meld je dan in de supermarkt bij de servicebalie en houd je kassabon bij de hand. Dan zorgen wij dat het in orde wordt gemaakt.
Met deze app heb je altijd en overal de belangrijkste informatie, jouw liefhebbers-pas én extra inspiratie bij de hand. Zo zie je direct tot hoe laat jouw supermarkt open is, vind je alle aanbiedingen, heb je altijd pas bij de hand en ontdek je iedere dag heerlijke inspiratie.
Punten sparen
Nee, Liefhebbers-punten blijven niet altijd geldig. Begin van het jaar vervallen alle ongebruikte punten die op dat moment 13 maanden of ouder zijn. Punten gespaard in 2020 zijn nog geldig t/m begin 2022. We zullen hierover tijdig en zorgvuldig met je communiceren zodat je voldoende tijd hebt om punten in te wisselen of over te dragen aan familie of vrienden.
Ja: punten staan op jouw naam indien je je pas geregistreerd hebt. Haal in het geval van verlies een nieuwe pas bij één van de Jan Linders supermarkten en registreer deze. Punten die op je oude pas stonden, kunnen worden overgeheveld. Hiervoor neem je contact op met klantenservice. Dat kan telefonisch op werkdagen tussen 8.30 uur en 17.00 uur via (085) 888 95 26 of stuur een mail naar klantenservice@janlinders.nl.
Voor iedere 1 euro die je bij Jan Linders uitgeeft, krijg je 1 punt.
Alle spaaritems, cadeaus of gratis producten binnen het
Liefhebbers-programma kun je bij de kassa op vertoon van de Liefhebbers-pas of
app afrekenen: automatisch worden dan de punten voor deze artikelen van je
saldo afgehaald. Er zijn dus geen vouchers nodig.
Er zit wat tijd tussen het afrekenen en het bijwerken van je saldo. Dat kan tot 15 minuten duren,
dus je saldo zal pas na die tijd bijgewerkt zijn.
Nee, dat is niet mogelijk.
Nee: je kunt de punten gebruiken voor een selectie van spaaritems,
gratis producten of cadeaus. In de nieuwsbrieven, app, folder en website en in de
winkel kun je altijd zien welke cadeaus en gratis producten er beschikbaar zijn.
In principe spaar je op alle artikelen bij Jan Linders. Er zijn een aantal artikelen waarop dit wettelijk niet is toegestaan en waarbij je dus geen Liefhebbers-punten ontvangt: geneesmiddelen, rookwaren, zuigelingenvoeding nr. 1, statiegeld, (prepaid)tegoeden, kortingsbonnen, tariefzakken en cadeaukaarten.
Die kun je altijd zien in de app of in je account op www.janlinders.nl/liefhebbers. Je saldo is ook zichtbaar in de Liefhebbers- nieuwsbrieven en op de kassabon.
Persoonlijke aanbiedingen
Persoonlijke aanbiedingen worden niet alleen bepaald door wat je al eens eerder hebt gekocht,
maar ook op basis van inschattingen van Jan Linders op wat je misschien ook nodig hebt,
wilt proberen, lekker vindt etc.
We proberen altijd een zo goed mogelijk aanbod persoonlijke aanbiedingen aan je te kunnen geven,
maar het kan zijn dat er een week is waarop er geen passende aanbiedingen zijn
of omdat we nog te weinig over je weten om ze aan te kunnen bieden. Maar er
zijn altijd nog voldoende andere aanbiedingen en promoties!
Bij iedere persoonlijke aanbieding in je email of app zie je wat de korting is. Zodra je gebruik wilt maken van de aanbieding, dien je bij de kassa je pas of app te laten scannen voor het afrekenen van je boodschappen. De korting wordt dan automatisch verrekend.
Dat komt omdat we de persoonlijke aanbiedingen baseren op jouw eerdere aankopen bij Jan Linders. Wie welke aanbieding heeft ontvangen, is in de supermarkt niet bekend. We doen ons best aanbiedingen zo goed mogelijk te laten aansluiten bij jouw behoefte.
Door altijd je pas (of app) te laten scannen bij de kassa als je
van zo’n aanbieding gebruikt wilt maken. Met de pas wordt de aanbieding
automatisch verwerkt.
Als een product niet beschikbaar is, krijg je een soortgelijk
alternatief aangeboden. Bovendien ontvang je iets extra’s zoals bv een gratis
flesje sinaasappelsap.
Dat verschilt. De geldigheid zie je in de email of app.
Meedoen met het Liefhebbers-programma en altijd je pas laten scannen
als je boodschappen hebt gedaan. Hoe langer je meedoet, hoe beter we de
aanbiedingen aan jouw wensen en voorkeuren kunnen aanpassen.
Dat
zijn aanbiedingen waarvan wij denken dat ze het best bij jouw voorkeur, smaak
of wensen passen. Hoe langer je Liefhebber bent, hoe beter we de aanbiedingen
aan jouw wensen en voorkeuren kunnen aanpassen. Deze aanbiedingen zie je in de nieuwsbrieven
en in de app.
Privacy
Met het Liefhebbers-programma willen we jouw supermarktbeleving verbeteren en jouw tevredenheid verhogen. Dit doen we onder meer door
gepersonaliseerde communicatie en door informatie, aanbiedingen en acties
zoveel mogelijk af te stemmen op jouw voorkeuren en interesses via diverse communicatie mogelijkheden, waaronder Jan Linders websites en social media.
We behandelen persoonlijke gegevens met de grootste zorg en gebruiken alleen de
noodzakelijke informatie om persoonlijk met jou te kunnen communiceren.
Door een account aan te maken op de Jan Linders website of in de Jan Linders app, kun je jouw
gegevens inzien en wijzigen.
Jan Linders bewaart je persoonlijke gegevens zoals die worden ingevuld bij registratie (naam, adres, emailadres, geslacht en geboortedatum). Daarnaast bewaren we de kassabonnen en de communicatie voorkeuren.