Online bestellen

Hoe wordt de kwaliteit van mijn koel- en vriesproducten gewaarborgd?

Uw bestelling wordt voor u verzameld in herbruikbare kunststof kratten. De koel- en vriesproducten worden pas toegevoegd zodra u uw bestelling komt afhalen. U kunt er uiteraard voor kiezen om de boodschappen te vervoeren in een eigen krat of (koel)tas.

Wat zijn de voordelen van online bestellen?

Online bestellen betekent kiezen voor gemak en service. U bekijkt thuis rustig het assortiment, plaatst uw boodschappen snel op uw digitale boodschappenlijstje en haalt de complete bestelling op in uw supermarkt. Ook vindt u aanvullende informatie over de producten en meer inspiratie, suggesties en recepten. Probeer het zelf.

Ik heb een vraag of klacht over mijn bestelling, waar kan ik deze melden?

U kunt uw vraag of klacht altijd melden bij de medewerker aan de servicebalie in uw supermarkt. U kunt ook het contactformulier invullen.  Of bel met onze klantenservice:  0800 5265463 (op werkdagen tussen 08:30 - 17:00 uur).

Heb ik een account nodig om online te bestellen?

Nee, u heeft geen account nodig om online te kunnen bestellen. Wel vragen we u om uw naam- en adresgegevens, zodat we weten wie u bent en waar u uw boodschappen wilt ophalen. Op het door u opgegeven e-mailadres ontvangt u de bevestiging van uw bestelling. Het heeft wel voordelen om een persoonlijk account aan te maken. Dan onthouden wij uw gegevens, zodat u sneller kunt bestellen. Daarnaast biedt het account bijvoorbeeld de mogelijkheid om uw bestelling te wijzigen of annuleren of (eerdere) bestellingen te bekijken.  

Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?

Ja, u ontvangt een bevestiging op het door u opgegeven e-mailadres. Heeft u geen bevestiging ontvangen? Controleer eerst of deze in uw ongewenste mail terecht is gekomen of dat er een ander e-mailadres bij ons bekend is (dit kunt u controleren in uw persoonlijk account). Als u de bevestiging ook daar niet kunt vinden, dan is uw bestelling niet goed doorgekomen. U kunt uw bestelling dan opnieuw plaatsen. Bij twijfel kunt u ook het contactformulier van onze klantenservice invullen  of bellen met 0800 5265463 (op werkdagen tussen 08:30 - 17:00 uur).

Zijn producten altijd te bestellen/op voorraad?

Om verschillende redenen kan het voorkomen dat u een product niet kunt bestellen. Soms heeft dit te maken met het door u gekozen afhaalmoment. Wij stellen u hiervan op de hoogte tijdens het bestelproces.   

Krijg ik gegarandeerd mijn volledige bestelling?

Het kan wel eens gebeuren dat een product onverhoopt niet leverbaar is. U kunt in uw persoonlijk account aangeven of u het prettig vindt dat wij in dat geval (indien mogelijk) een alternatief voor kiezen. Bent u het hier niet mee eens of wilt u liever een ander product? Dat kunt u uiteraard aangeven bij het afhalen van uw bestelling.

Moet ik een bewijs van mijn bestelling meenemen bij het afhalen?

Nee, dit is niet noodzakelijk.  U hoeft bij het afhalen van uw bestelling enkel uw naam te noemen. U ontvangt altijd een bevestiging van uw bestelling op het door u opgegeven e-mailadres.

Klopt het dat ik mijn bestelling moet afhalen in de supermarkt?

Ja, dat klopt. U kiest zelf de datum en tijd waarop u wilt afhalen. Afhalen is momenteel alleen mogelijk in onze supermarkt in Gennep, Lent en Wijchen. We hopen dit snel uit te breiden naar meer supermarkten. Jan Linders biedt geen bezorgdienst aan.

Bezorgt Jan Linders ook boodschappen aan huis?

Nee,  Jan Linders biedt geen bezorgdienst aan. U kunt uw bestelling momenteel alleen afhalen in de supermarkt in Gennep, Lent en Wijchen. We hopen dit snel uit te breiden naar meer supermarkten.

Is afhalen mogelijk in alle Jan Linders supermarkten?

Nee, afhalen is nu alleen mogelijk in de supermarkt in Gennep, Lent en Wijchen. We hopen dit snel uit te breiden naar meer supermarkten.

Waar in de supermarkt kan ik mijn bestelling afhalen?

U kunt uw bestelling afhalen bij de servicebalie vooraan in de supermarkt. U hoeft hiervoor niet door de gehele supermarkt heen, zodat u snel uw bestelling kunt meenemen.

Gelden de prijzen en aanbiedingen ook als ik online bestel?

U betaalt de prijzen en aanbiedingen die gelden op het moment van afhalen. Daarom vragen we u bij de start van het bestelproces om de gewenste afhaaldatum in te vullen.

Hoe wordt de kwaliteit van de verse producten gewaarborgd?

Uw bestelling wordt in de supermarkt verzameld. De versproducten hebben dus dezelfde kwaliteit als in uw supermarkt.

Kan ik het gehele assortiment online bestellen?

Het grootste gedeelte van ons assortiment is online te bestellen. Dit is afhankelijk van  de supermarkt waar u uw bestelling komt afhalen.

Hoe ver van tevoren moet/kan ik mijn bestelling plaatsen?

Wanneer u uw bestelling voor 22:00 uur bij ons binnen is, dan kunt u deze de volgende dag vanaf 15:00 uur afhalen in de supermarkt. U kunt uw bestelling maximaal twee weken van te voren plaatsen. Tijdens de feestdagen zal deze periode uitgebreid worden.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? En tot wanneer is dit mogelijk?

De bestelling kan gewijzigd worden tot één dag voor de afgesproken afhaaldatum. Dit kan echter alleen als de bestelling via een persoonlijk account is geplaatst. Bij twijfel kunt u ook het contactformulier van onze klantenservice invullen of bellen met 0800 5265463 (op werkdagen tussen 08:30 - 17:00).

Kan ik mijn bestelling nog annuleren? En tot wanneer is dit mogelijk?

De bestelling kan geannuleerd  worden tot één dag voor de afgesproken afhaaldatum. Dit kan echter alleen als de bestelling via een persoonlijk account is geplaatst. Bij twijfel kunt u ook het contactformulier van onze klantenservice invullen  of bellen met 0800 5265463 (op werkdagen tussen 08:30 - 17:00).

Wat moet ik doen als er een product in mijn bestelling mist?

U kunt dit direct melden bij de medewerker aan de servicebalie in uw supermarkt.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

U betaalt uw bestelling wanneer u deze ophaalt in uw supermarkt. Mocht u nog lege flessen of kratten willen inleveren of iets willen toevoegen aan uw bestelling, dan kunnen we dat in de supermarkt meteen bij uw bestelling verrekenen.

Kan ik mijn emballage ook inleveren als ik mijn bestelling kom ophalen?

Ja dat kan. Deze wordt ook verrekend op uw kassabon. Ditzelfde geldt voor kratten van een (eerdere) online bestelling.

Krijg ik spaarzegels over mijn online bestelling?

Ja, u krijgt ook spaarzegels over uw online bestelling. U kunt de spaaritems ook online bestellen. De items worden dan bij uw boodschappen verzameld.

Hoe krijg ik mijn bestelling mee/hoe zijn mijn boodschappen verpakt?

Uw bestelling wordt voor u verzameld in herbruikbare kunststof kratten. U betaalt 4 euro statiegeld per krat.  U kunt deze kratten weer inleveren bij uw eerstvolgende bezoek. U kunt er uiteraard voor kiezen om de boodschappen te vervoeren in een eigen krat of tas.

Kan ik als bedrijf ook op rekening bestellen?

Wij bieden inderdaad mogelijkheden om op rekening te bestellen. U kunt hiervoor het contactformulier invullen. Wij nemen dan contact met u op om de mogelijkheden te bespreken.