Home Pers & nieuws Pers & Nieuws Archief

Mei 2015

Run op knuffelambassadeurs van 'Zin in gezond' campagne Jan Linders

27-05-2015 – Onder de vlag ‘Zin in gezond’ zet Jan Linders zich in om zijn klanten te inspireren om gezondere keuzes te maken. Met succes: Zuidoost-Nederland loopt massaal weg met de knuffelbare ambassadeurs van de campagne: Pelle, Berrie, Gina, Bro en Pien. Er is een ware run ontstaan op de knuffels, de stickers en de doeboeken. Laatstgenoemden zijn inmiddels vergeven. ‘Zo’n groot succes hadden we niet verwacht! Groepen kinderen die onze klanten vragen om groente-en fruitstickers … ik heb kinderen nog nooit zo enthousiast gezien over broccoli en wortels!’, aldus Leo Linders, algemeen directeur.

Lees verder

Jan Linders klanten doen gratis online boodschappen in testfase webwinkel

22-05-2015 – Dit jaar opent ‘Jan Linders Online’. Voordat deze webwinkel van Jan Linders live gaat, wordt hij door een groep klanten in Gennep getest. ‘Op deze manier komen we er precies achter hoe de gebruikerservaring is. Dat is zeer waardevolle informatie, waar we de webwinkel verder mee kunnen verbeteren’, aldus Leo Linders, algemeen directeur.

Lees verder

Jan Linders en Thermae 2000 hebben ZIN IN GEZOND

22-05-2015 – Jan Linders Supermarkten en Thermae 2OOO starten een bijzondere samenwerking. Met de zomercampagne ‘Zin in gezond’ wordt de aftrap gegeven om Zuidoost-Nederland te adviseren op het maken van gezondere keuzes.

Lees verder

Jan Linders heeft Zin in Gezond

12-05-2015 – Jan Linders heeft ‘Zin in Gezond’. De komende weken beloont de supermarktketen haar klanten voor het maken van gezondere keuzes bij Jan Linders. Er zijn in deze weken extra veel gezonde producten in de aanbieding, in de supermarkten krijgt men volop tips en praktische informatie en met een spaaractie met groente en fruit knuffels activeert Jan Linders zowel jong en oud.

Lees verder