Help

Antwoord op de meest gestelde vragen

Meest gestelde vragen

Hoe werken de ‘Gratis bij Jan Linders’ acties?

Bij Jan Linders kunt u regelmatig een gratis product proberen.

De acties werken als volgt:
1. U koopt het product. Per actie kan de hoeveelheid producten die u gratis krijgt, verschillen.
2. Bewaar uw kassabon goed, u heeft de gegevens van de bon nodig om uw geld terug te krijgen.
3. Ga naar janlinders.nl/gratis. Let op: u kunt het geld alleen online terugvragen.
4. Vul de gegevens voledig in. U ontvangt daarna een bevestiging via de mail.

U ontvangt het aankoopbedrag binnen zeven dagen terug op uw rekening. Houd u de actieperiode goed in de gaten: iedere actie duurt drie weken. Geld terugvragen is mogelijk tot twee weken na de actieperiode.

- Kijk welk product er nu 'Gratis bij Jan Linders' is -

Is het mogelijk om bij Jan Linders online boodschappen te bestellen?

Momenteel is het alleen mogelijk om gebak en vlaaien online te bestellen. Wanneer u voor 10.00 uur bestelt, kunt u uw bestelling de dag erna vanaf 10.00 uur afhalen bij uw Jan Linders supermarkt.

- Ga naar onze gebak bestelservice -

Wat is het telefoonnummer van mijn Jan Linders supermarkt?

Op deze website kunt u rechts bovenin een Jan Linders bij u in de buurt zoeken of een lijst met al onze supermarkten bekijken. Klik op uw Jan Linders supermarkt om het telefoonnummer te vinden.

- Vind hier uw supermarkt -

Kan ik bij Jan Linders gebruik maken van een bezorgdienst?

Jan Linders biedt geen bezorgdienst aan. Natuurlijk kunt u altijd een van onze medewerkers om hulp vragen bij het inpakken van uw boodschappen. Als er een medewerker beschikbaar is, helpen we graag.

- Bekijk alle supermarkten met een inlaadservice hier -

Hoe kan ik de nieuwsbrief ontvangen?

Meld u via de link rechts op uw scherm aan voor de nieuwsbrief. U ontvangt wekelijks de nieuwsbrief met daarin onze nieuwste acties en alle andere voordelen die wij bieden.

Hoe kom ik in aanmerking voor sponsoring?

Jan Linders draagt verenigingen, clubs en stichtingen een warm hart toe. Dagelijks ontvangt Jan Linders verzoeken om activiteiten en goede doelen te sponsoren. Het is helaas niet mogelijk om al deze verzoeken te honoreren.

Jan Linders is op verschillende manieren sociaal betrokken in het zuidoosten van Nederland. Dit zijn:
- Jan Linders Fonds
- Jan Linders Clubkorting
- Jan Linders Schoolkorting
- Jan Linders Club Spaar Actie

- Bekijk de mogelijkheden -

Er staat een verkeerde prijs op de kassabon. Hoe kan dat?

Prijzen kunnen wijzigen. Via het servicekantoor worden de prijzen aangepast in het kassasysteem. Tevens worden er dan nieuwe schapkaartjes naar de supermarkten gestuurd. Het kan voorkomen dat de nieuwe schapkaartjes nog niet voor het schap hangen waardoor u de verkeerde informatie ziet. U kunt uw klacht hierover gelijk melden bij de supermarktmanager van de desbetreffende supermarkt, zodat hij of zij direct actie kan ondernemen.

Ik ben niet tevreden over de kwaliteit van een product. Wat moet ik doen?

De producten van Jan Linders hebben een gegarandeerde kwaliteit. Bij kwaliteitsafwijking vragen wij u om met het product en de kassabon terug te gaan naar de supermarkt. U krijgt in de supermarkt een nieuw product aangeboden of u ontvangt uw geld terug. Tevens kunt u de klacht melden bij de desbetreffende leverancier. Op de verpakking staan altijd de adresgegevens van de leverancier.

Kan ik de ingrediënten uit het blad Boodschappen in alle Jan Linders winkels kopen?

Dit is helaas niet altijd het geval. Dit heeft te maken met het assortiment van de verschillende leden van onze inkooporganisatie Superunie. Superunie maakt het blad Boodschappen voor de verschillende leden. Soms is een product of ingrediënt niet bij Jan Linders verkrijgbaar.

Hoe kom ik in aanmerking voor een babypakket?

Bent u net vader of moeder geworden? Van harte gefeliciteerd! Vraag ons gratis babypakket aan via deze website. U ontvangt na ongeveer 3 weken een ansichtkaart waarmee u het babypakket in de dichtstbijzijnde supermarkt kunt ophalen.

- Vraag het babypakket hier aan -

Waar kan ik met mijn klacht terecht?

Heeft u een klacht, neemt u dan contact op met de (waarnemend) supermarktmanager. Hij of zij kan u in de meeste gevallen direct helpen. Kan uw klacht niet direct door de supermarktmanager afgehandeld worden, dan wordt deze doorgestuurd naar de klantenservice.

- Direct contact met de klantenservice -

Ik heb geen reclamefolder van Jan Linders ontvangen. Wat kan ik doen?

Folderklachten nemen wij op met ons verspreidbureau, zodat er verbetering in de bezorging komt. Geef uw folderklacht aan ons door en vermeld daarbij uw volledige adresgegevens.

U kunt onze acties altijd op de website bekijken en er ligt natuurlijk een folder voor u klaar in de supermarkt.

- Meld uw folderklacht -

Wat zijn de openingstijden van mijn Jan Linders supermarkt?

Op deze website kunt u rechts bovenin een Jan Linders bij u in de buurt opzoeken of een lijst met al onze supermarkten bekijken. Klik op uw Jan Linders supermarkt om de openingstijden te bekijken.

- Vind hier uw supermarkt -