Home Klantenservice Veel gestelde vragen Aanbiedingen en (spaar)acties

Aanbiedingen en (spaar)acties

Waarom krijg ik geen korting op het totale bedrag aan boodschappen?

Over de volgende artikelen geven wij geen korting uit: promoties, geneesmiddelen, rookwaren, statiegeld, tariefvuilniszakken, postzegels, telefoonkaarten, strippenkaarten en zuigelingenvoeding nummer 1.

Ik heb een vraag over een ‘Gratis bij Jan Linders’ actie.

Alle veel gestelde vragen over 'Gratis bij Jan Linders' zijn hier terug te vinden. Mocht uw vraag daar niet beantwoord worden, neem dan contact op met onze partner Scoupy via klantenservice@scoupy.com. Liever bellen met Scoupy? Dat kan via het telefoonnummer 020-460 90 98. Zij helpen u graag verder. 

Wat kan ik doen als een aanbieding niet verkrijgbaar is?

Wanneer een aanbieding niet meer verkrijgbaar is in uw supermarkt, kunt u de kassamedewerker om een tegoedbon vragen. Dit geldt niet voor op=op aanbiedingen en producten die niet standaard in het assortiment zitten. Zodra het product weer voorradig is, koopt u het product alsnog tegen de aanbiedingsprijs.

Ik heb een vraag over een aanbieding of actie. Waar kan ik terecht?

U kunt uw vraag altijd stellen aan een medewerker in uw Jan Linders supermarkt. U kunt ook het contactformulier invullen. Of bel met onze klantenservice: 085 888 9526 (op werkdagen tussen 08:30 - 17:00 uur).

Hoe kan ik een gratis babypakket aanvragen?

Binnen twee weken na de geboorte van uw baby kunt u het babypakket aanvragen via de pagina babypakket. Binnen twee weken ontvangt u een afhaalbewijs in de brievenbus. Ga met dit bewijs en het geboortekaartje naar uw Jan Linders supermarkt om het pakket op te halen.

Ik heb een babypakket aangevraagd, maar heb nog niets ontvangen. Wat nu?

Als u drie weken na uw aanvraag nog geen afhaalbewijs heeft ontvangen, neem dan contact met ons op door het contactformulier invullen. Of bel met onze klantenservice: 085 888 9526 (op werkdagen tussen 08:30 - 17:00 uur).

Welke (spaar)acties heeft Jan Linders nu?

U vindt onze huidige (spaar)acties op de pagina acties. U kunt de huidige spaaritems ook bekijken en bestellen in ons online assortiment.

Ik ben niet tevreden over een product dat ik gespaard heb. Waar kan ik terecht?

U kunt uw vraag of klacht het beste melden bij een medewerker in de supermarkt. U kunt ook het contactformulier invullen. Vermeld duidelijk om welk product het gaat en wat uw klacht is. Zo kunnen we u zo snel mogelijk verder helpen.

Waarom krijg ik geen spaarzegels over het totale bedrag aan boodschappen?

Over de volgende artikelen mogen wij geen spaarzegels uitgeven: geneesmiddelen, rookwaren, statiegeld, tariefvuilniszakken, postzegels, telefoonkaarten, strippenkaarten en zuigelingenvoeding nummer 1.