Aanbiedingen en (spaar)acties
Over de volgende artikelen geven wij geen korting uit: promoties, geneesmiddelen, rookwaren, statiegeld, tariefvuilniszakken, postzegels, telefoonkaarten, strippenkaarten en zuigelingenvoeding nummer 1.
Wanneer een aanbieding niet meer verkrijgbaar is in jouw supermarkt, kun je de kassamedewerker om een tegoedbon vragen. Dit geldt niet voor op=op aanbiedingen en producten die niet standaard in het assortiment zitten. Zodra het product weer voorradig is, koop je het product alsnog tegen de aanbiedingsprijs.
Je kan jouw vraag altijd stellen aan een medewerker in jouw Jan Linders supermarkt. Je kunt ook het contactformulier invullen. Of bel met onze klantenservice: 085 888 9526 (op werkdagen tussen 08:30 - 17:00 uur).
Bij een actie die geldig is op alle varianten van het desbetreffende product, vermelden wij 'alle varianten' in de actiecommunicatie. Het assortiment kan echter verschillen per supermarkt en het kan dus zijn dat niet iedere variant van het desbetreffende product beschikbaar is in jouw supermarkt.
Binnen twee weken na de geboorte van jouw baby kun je het babypakket aanvragen via de pagina babypakket. Binnen twee weken ontvang je een afhaalbewijs in de brievenbus. Ga met dit bewijs en het geboortekaartje naar jouw Jan Linders supermarkt om het pakket op te halen.
Als je drie weken na jouw aanvraag nog geen afhaalbewijs hebt ontvangen, neem dan contact met ons op door het contactformulier invullen. Of bel met onze klantenservice: 085 888 9526 (op werkdagen tussen 08:30 - 17:00 uur).
Bekijk hier onze acties. Bekijk hier onze spaaracties.
Je kan je vraag of klacht het beste melden bij een medewerker in de supermarkt. Je kan ook het contactformulier invullen. Vermeld duidelijk om welk product het gaat en wat jouw klacht is. Zo kunnen we je snel mogelijk verder helpen.
Over de volgende artikelen mogen wij geen spaarzegels of -punten uitgeven: geneesmiddelen, rookwaren, statiegeld, tariefvuilniszakken, postzegels, telefoonkaarten, strippenkaarten en zuigelingenvoeding nummer 1.