Bij Jan Linders gaan we voor de beste service en kwaliteit, niet alleen in onze supermarkten, maar ook online. Daarom maken we gebruik van cookies op onze website. Met deze calorievrije cookies verzamelen wij en derde partijen informatie over jouw internetgedrag binnen en mogelijk ook buiten onze website. Hiermee verbeteren wij onze website en kunnen wij jou de beste aanbiedingen en relevante advertenties tonen. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord.

Home Voorwaarden spaaractie zomerspecials

Extra informatie

Actievoorwaarden spaaractie fruitige zomerspecials

Algemene actievoorwaarden 

  • Vanaf maandag 4 juni t/m zondag 19 augustus 2018 ontvang je één zomerzegel bij iedere 10 euro aan boodschappen, bij elke Jan Linders supermarkt. 
  • Bij 5 zomerzegels is de spaarkaart vol. 
  • Met bijbetaling kun je je volle spaarkaart inwisselen voor één van de zomerspecials: een strandlaken, hamamdoek of opblaasitem.
  • Voor de opblaasitems geldt op=op.
  • Lever zoveel spaarkaarten in als je wilt.
  • Losse zomerzegels en spaarkaarten met minder dan 5 zomerzegels zijn niet inwisselbaar.
  • De wasvoorschriften zijn zichtbaar op het waslabel, bevestigd aan de strandlakens en hamamdoeken. Zowel de hamamdoeken als strandlakens mogen op maximaal 40 graden gewassen worden en mogen niet in de droger. 
  • Volle spaarkaarten kunnen niet worden ingewisseld tegen contant geld. 
  • De opblaasitems zijn niet geschikt voor kinderen jonger dan 2 jaar. Zie voor gebruik de waarschuwingen op de verpakking.
  • Mocht er onverhoopt aangeschafte zomerspecial defect zijn kun je tijdens de spaarperiode (4 juni t/m 19 augustus) met verpakking en special terugkomen naar de supermarkt.Je krijgt dan een nieuw artikel of je geld terug. Na de spaarperiode vervalt de garantie.
  • Van de actie zijn uitgezonderd: rookwaren, zuigelingenvoeding nr. 1, (prepaid) tegoed en kortingsbonnen, cadeaukaarten, statiegeld en geneesmiddelen. Over het aankoopbedrag van deze producten worden geen zomerzegels uitgereikt. 
  • Jan Linders B.V. behoudt zich het recht voor de actievoorwaarden tussentijds te wijzigen en/of de actie voortijdig te beëindigen. 
  • Jan Linders B.V. behoudt zich het recht voor spaarkaarten die niet aan de voorwaarden voldoen of die frauduleus voorkomen te weigeren. 
  • Voor vragen, klachten en/of opmerkingen met betrekking tot deze actie, kunt u terecht bij onze klantenservice; janlinders.nl/klantenservice.
  • Kijk op janlinders.nl/zomerspecials voor meer informatie.

Veel gestelde vragen

Waar en wanneer ontvang ik de actiezegels?

Van 4 juni t/m 19 augustus ontvangt u bij iedere €10,- aan boodschappen* een actiezegel bij onze supermarkten. Met uitzondering van geneesmiddelen, rookwaren, zuigelingenvoeding nr. 1, statiegeld, (prepaid)tegoeden en, cadeaukaarten kortingsbonnen. 

Welke motieven zijn er beschikbaar?

Luxe strandlaken :  watermeloen, ananas, citroen en aardbei)
Hamamdoek : aardbeien en ananas)
Strandbal met een ananas in de binnenzijde
Zwemband met een motief van een watermeloen

Zijn alle zomerspecials tot eind van de spaaractie verkrijgbaar?

Strandlakens en hamamdoeken zijn tot 19 augustus verkrijgbaar, al kan het motief wijzigen op het einde van de spaarperiode. Voor de twee opblaasbare varianten, strandbal en zwemband, geldt OP=OP.

Tot wanneer kan ik mijn spaarkaart inwisselen?

Je kunt sparen tot en met 19 augustus en daarna tot 2 september je volle spaarkaart nog inwisselen.

Hoe ziet de zegel eruit?

Het is een klein rond zegeltje met als afbeelding de watermeloen zwemband. Andere zegels worden ook niet geaccepteerd.

Hoe moet in de strandlakens en hamamdoeken wassen?

De wasvoorschriften zijn zichtbaar op het waslabel, bevestigd aan de strandlakens en hamamdoeken. Zowel de hamamdoeken als strandlakens mogen op maximaal 40 graden gewassen worden en mogen niet in de droger. 

Hoe worden de zegels berekend over mijn boodschappen?

Bij besteding van elke 10 euro aan boodschappen krijg je 1 zegel. Een aantal artikelen zijn hiervan wettelijk uitgesloten, namelijk geneesmiddelen, rookwaren, zuigelingenvoeding nr. 1, statiegeld, (prepaid)tegoeden en, cadeaukaarten kortingsbonnen. 

Als ik een volle spaarkaart heb, kan ik deze terug wisselen voor contant geld?

Volle spaarkaarten zijn niet in te wisselen tegen geld. Natuurlijk mag je de spaarkaart wel aan iemand anders afgeven. Deze zijn namelijk niet naam gebonden.

Ik heb een klacht, wat nu?

Mocht er onverhoopt aangeschafte zomerspecial defect zijn kun je tijdens de spaarperiode (4 juni t/m 19 augustus) met verpakking en special terugkomen naar de supermarkt.Je krijgt dan een nieuw artikel of je geld terug. Na de spaarperiode vervalt de garantie. Heb je verder nog vragen? Dan kun je terecht bij onze klantenservice.