Bij Jan Linders gaan we voor de beste service en kwaliteit, niet alleen in onze supermarkten, maar ook online. Daarom maken we gebruik van cookies op onze website. Met deze calorievrije cookies verzamelen wij en derde partijen informatie over jouw internetgedrag binnen en mogelijk ook buiten onze website. Hiermee verbeteren wij onze website en kunnen wij jou de beste aanbiedingen en relevante advertenties tonen. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord.

Online bestellen

Hoe wordt de kwaliteit van mijn koel- en vriesproducten gewaarborgd?

Jouw bestelling word voor jou verzameld in herbruikbare kunststof kratten. De koel- en vriesproducten worden pas toegevoegd zodra je jouw bestelling komt afhalen. Je kunt er uiteraard voor kiezen om de boodschappen te vervoeren in een eigen krat of (koel)tas.

Wat zijn de voordelen van online bestellen?

Online bestellen betekent kiezen voor gemak en service. Je bekijkt thuis rustig het assortiment, plaatst jouw boodschappen snel op jouw digitale boodschappenlijstje en haalt de complete bestelling op in jouw supermarkt. Ook vind je aanvullende informatie over de producten en meer inspiratie, suggesties en recepten.

Ik heb een vraag of klacht over mijn bestelling, waar kan ik deze melden?

Je kunt jouw vraag of klacht altijd melden bij de medewerker aan de servicebalie in jouw supermarkt. Je kunt ook het contactformulier invullen.  Of bel met onze klantenservice:  085 8889526 (op werkdagen tussen 08:30 - 17:00 uur).

Heb ik een account nodig om online te bestellen?

Nee, je hebt geen account nodig om online te kunnen bestellen. Wel vragen we je om jouw naam- en adresgegevens, zodat we weten wie je bent en waar je jouw boodschappen wilt ophalen. Op het door jou opgegeven e-mailadres ontvang je de bevestiging van jouw bestelling. Het heeft wel voordelen om een persoonlijk account aan te maken. Dan onthouden wij jouw gegevens, zodat je sneller kunt bestellen. Daarnaast biedt het account bijvoorbeeld de mogelijkheid om jouw bestelling te wijzigen of annuleren of (eerdere) bestellingen te bekijken.  

Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?

Ja, je ontvangt een bevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres. Heb je geen bevestiging ontvangen? Controleer eerst of deze in jouw ongewenste mail terecht is gekomen of dat er een ander e-mailadres bij ons bekend is (dit kun je controleren in jouw persoonlijk account). Als je de bevestiging ook daar niet kunt vinden, dan is jouw bestelling niet goed doorgekomen. Je kunt jouw bestelling dan opnieuw plaatsen. Bij twijfel kun je ook het contactformulier van onze klantenservice invullen  of bellen met 085 8889526 (op werkdagen tussen 08:30 - 17:00 uur).

Zijn producten altijd te bestellen/op voorraad?

Om verschillende redenen kan het voorkomen dat je een product niet kunt bestellen. Soms heeft dit te maken met het door jou gekozen afhaalmoment. Wij stellen je hiervan op de hoogte tijdens het bestelproces.   

Krijg ik gegarandeerd mijn volledige bestelling?

Het kan wel eens gebeuren dat een product onverhoopt niet leverbaar is. Je kunt in jouw persoonlijk account aangeven of je het prettig vindt dat wij in dat geval (indien mogelijk) een alternatief voor kiezen. Ben je het hier niet mee eens of wil je liever een ander product? Dat kun je uiteraard aangeven bij het afhalen van jouw bestelling.

Moet ik een bewijs van mijn bestelling meenemen bij het afhalen?

Nee, dit is niet noodzakelijk.  Je hoeft bij het afhalen van jouw bestelling enkel jouw naam te noemen. Je ontvangt altijd een bevestiging van jouw bestelling op het door jou opgegeven e-mailadres.

Klopt het dat ik mijn bestelling moet afhalen in de supermarkt?

Ja, dat klopt. Je kiest zelf de datum en tijd waarop je wilt afhalen. Afhalen is momenteel alleen mogelijk in onze supermarkt in Gennep en Wijchen. We hopen dit snel uit te breiden naar meer supermarkten. Jan Linders biedt geen bezorgdienst aan.

Bezorgt Jan Linders ook boodschappen aan huis?

Nee,  Jan Linders biedt geen bezorgdienst aan. Je kunt jouw bestelling momenteel alleen afhalen in de supermarkt in Gennep en Wijchen. We hopen dit snel uit te breiden naar meer supermarkten.

Is afhalen mogelijk in alle Jan Linders supermarkten?

Nee, afhalen is nu alleen mogelijk in de supermarkt in Gennep en Wijchen. We hopen dit snel uit te breiden naar meer supermarkten.

Waar in de supermarkt kan ik mijn bestelling afhalen?

Je kunt jouw bestelling afhalen bij de servicebalie vooraan in de supermarkt. Je hoeft hiervoor niet door de gehele supermarkt heen, zodat je snel jouw bestelling kunt meenemen.

Gelden de prijzen en aanbiedingen ook als ik online bestel?

Je betaalt de prijzen en aanbiedingen die gelden op het moment van afhalen. Daarom vragen we je bij de start van het bestelproces om de gewenste afhaaldatum in te vullen.

Hoe wordt de kwaliteit van de verse producten gewaarborgd?

Je bestelling wordt in de supermarkt verzameld. De versproducten hebben dus dezelfde kwaliteit als in jouw supermarkt.

Kan ik het gehele assortiment online bestellen?

Het grootste gedeelte van ons assortiment is online te bestellen. Dit is afhankelijk van  de supermarkt waar je jouw bestelling komt afhalen.

Hoe ver van tevoren moet/kan ik mijn bestelling plaatsen?

Wanneer je jouw bestelling voor 22:00 uur bij ons binnen is, dan kun je deze de volgende dag vanaf 15:00 uur afhalen in de supermarkt. Je kunt jouw bestelling maximaal twee weken van te voren plaatsen. Tijdens de feestdagen zal deze periode uitgebreid worden.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? En tot wanneer is dit mogelijk?

De bestelling kan gewijzigd worden tot één dag voor de afgesproken afhaaldatum. Dit kan echter alleen als de bestelling via een persoonlijk account is geplaatst. Bij twijfel kun je ook het contactformulier van onze klantenservice invullen of bellen met 085 889526 (op werkdagen tussen 08:30 - 17:00).

Kan ik mijn bestelling nog annuleren? En tot wanneer is dit mogelijk?

De bestelling kan geannuleerd  worden tot één dag voor de afgesproken afhaaldatum. Dit kan echter alleen als de bestelling via een persoonlijk account is geplaatst. Bij twijfel kun je ook het contactformulier van onze klantenservice invullen of bellen met 085 8889526 (op werkdagen tussen 08:30 - 17:00).

Wat moet ik doen als er een product in mijn bestelling mist?

Je kunt dit direct melden bij de medewerker aan de servicebalie in jouw supermarkt.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Je betaalt jouw bestelling wanneer je deze ophaalt in jouw supermarkt. Moch je nog lege flessen of kratten willen inleveren of iets willen toevoegen aan jouw bestelling, dan kunnen we dat in de supermarkt meteen bij jouw bestelling verrekenen.

Kan ik mijn emballage ook inleveren als ik mijn bestelling kom ophalen?

Ja dat kan. Deze wordt ook verrekend op jouw kassabon. Ditzelfde geldt voor kratten van een (eerdere) online bestelling.

Krijg ik spaarzegels over mijn online bestelling?

Ja, je krijgt ook spaarzegels over jouw online bestelling. Je kunt de spaaritems ook online bestellen. De items worden dan bij jouw boodschappen verzameld.

Hoe krijg ik mijn bestelling mee/hoe zijn mijn boodschappen verpakt?

Jouw bestelling wordt voor jou verzameld in herbruikbare kunststof kratten. Je betaalt 4 euro statiegeld per krat. Je kunt deze kratten weer inleveren bij jouw eerstvolgende bezoek. Je kunt er uiteraard voor kiezen om de boodschappen te vervoeren in een eigen krat of tas.

Kan ik als bedrijf ook op rekening bestellen?

Wij bieden inderdaad mogelijkheden om op rekening te bestellen. U kunt hiervoor het contactformulier invullen. Wij nemen dan contact met u op om de mogelijkheden te bespreken.