Bij Jan Linders gaan we voor de beste service en kwaliteit, niet alleen in onze supermarkten, maar ook online. Daarom maken we gebruik van cookies op onze website. Met deze calorievrije cookies verzamelen wij en derde partijen informatie over jouw internetgedrag binnen en mogelijk ook buiten onze website. Hiermee verbeteren wij onze website en kunnen wij jou de beste aanbiedingen en relevante advertenties tonen. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord.

Home Klantenservice Veel gestelde vragen Vlaai- en gebak bestelservice

Vlaai- en gebak bestelservice

Hoe werkt de gebak bestelservice van Jan Linders?

Bestel hier online jouw vlaai en gebak. Wat je voor 10.00 uur bestelt, kun je morgen vanaf 10.00 uur afhalen bij jouw Jan Linders supermarkt. Bestel je op zaterdag, dan kan jouw bestelling pas op maandag na 10.00 uur worden afgehaald.
Rondom feestdagen kan dit afwijken.  

Geldt de gebak bestelservice voor alle supermarkten?

Je kan van de vlaai en gebak bestelservice gebruik maken in al onze supermarkten behalve Jan Linders Roggel. Uiteraard kan je jouw gebak ook in de supermarkt bestellen (uitgezonderd Jan Linders Roggel). Informeer op de broodafdeling naar de mogelijkheden en het bestelformulier. 

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Wil je jouw bestelling wijzigen of annuleren? Neem dan contact op met de klantenservice via het contactformulierLiever bellen met onze klantenservice? Dat kan via 085 888 9526 (op werkdagen tussen 08:30 - 17:00 uur).
Annuleren kan tot twee werkdagen voor de leverdatum van jouw bestelling.  

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is verzonden?

Als je de bestelling via de link in de e-mail hebt bevestigd en een nieuwe e-mail hebt ontvangen met als titel “Bestelling bevestigd” of “Bevestiging van uw bestelling”, dan is jouw bestelling goed verzonden. Print deze bevestiging uit en neem deze mee wanneer je de bestelling afhaalt. Je kan de bevestiging ook op mobiel laten zien.

Wat moet ik doen als ik geen e-mail heb ontvangen om mijn bestelling te kunnen bevestigen?

Wij raden je aan om te kijken of de e-mail niet in de map "ongewenste berichten" of de map "SPAM" terecht is gekomen. Heb je helemaal geen e-mail ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice via het contactformulierLiever bellen met onze klantenservice? Dat kan via 085 888 9526 (op werkdagen tussen 08:30 - 17:00 uur).

Moet ik mijn gebaksbestelling online betalen?

Nee, je rekent jouw bestelling gewoon aan de kassa af.

Ik heb een andere vraag over de gebak bestelservice. Waar kan ik terecht?

Je kan jouw vraag stellen via het contactformulier. Liever bellen met onze klantenservice? Dat kan via 085 888 9526 (op werkdagen tussen 08:30 - 17:00 uur).