Bij Jan Linders gaan we voor de beste service en kwaliteit, niet alleen in onze supermarkten, maar ook online. Daarom maken we gebruik van cookies op onze website. Met deze calorievrije cookies verzamelen wij en derde partijen informatie over jouw internetgedrag binnen en mogelijk ook buiten onze website. Hiermee verbeteren wij onze website en kunnen wij jou de beste aanbiedingen en relevante advertenties tonen. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord.

Home Klantenservice Veel gestelde vragen Vlaai- en gebak bestelservice

Aanbiedingen en (spaar)acties

Waarom krijg ik geen korting op het totale bedrag aan boodschappen?

Over de volgende artikelen geven wij geen korting uit: promoties, geneesmiddelen, rookwaren, statiegeld, tariefvuilniszakken, postzegels, telefoonkaarten, strippenkaarten en zuigelingenvoeding nummer 1.

Ik heb een vraag over een ‘Gratis bij Jan Linders’ actie.

Alle veel gestelde vragen over 'Gratis bij Jan Linders' zijn hier terug te vinden. Mocht jouw vraag daar niet beantwoord worden, neem dan contact op met onze partner Scoupy via klantenservice@scoupy.com. Liever bellen met Scoupy? Dat kan via het telefoonnummer 020-460 90 98. Zij helpen je graag verder. 

Wat kan ik doen als een aanbieding niet verkrijgbaar is?

Wanneer een aanbieding niet meer verkrijgbaar is in jouw supermarkt, kun je de kassamedewerker om een tegoedbon vragen. Dit geldt niet voor op=op aanbiedingen en producten die niet standaard in het assortiment zitten. Zodra het product weer voorradig is, koop je het product alsnog tegen de aanbiedingsprijs.

Ik heb een vraag over een aanbieding of actie. Waar kan ik terecht?

Je kan jouw vraag altijd stellen aan een medewerker in jouw Jan Linders supermarkt. Je kunt ook het contactformulier invullen. Of bel met onze klantenservice: 085 888 9526 (op werkdagen tussen 08:30 - 17:00 uur).

Hoe kan ik een gratis babypakket aanvragen?

Binnen twee weken na de geboorte van jouw baby kun je het babypakket aanvragen via de pagina babypakket. Binnen twee weken ontvang je een afhaalbewijs in de brievenbus. Ga met dit bewijs en het geboortekaartje naar jouw Jan Linders supermarkt om het pakket op te halen.

Ik heb een babypakket aangevraagd, maar heb nog niets ontvangen. Wat nu?

Als je drie weken na jouw aanvraag nog geen afhaalbewijs hebt ontvangen, neem dan contact met ons op door het contactformulier invullen. Of bel met onze klantenservice: 085 888 9526 (op werkdagen tussen 08:30 - 17:00 uur).

Welke (spaar)acties heeft Jan Linders nu?

Je vind onze huidige (spaar)acties op de pagina acties. Je kan de huidige spaaritems ook bekijken en bestellen in ons online assortiment.

Ik ben niet tevreden over een product dat ik gespaard heb. Waar kan ik terecht?

Je kan je vraag of klacht het beste melden bij een medewerker in de supermarkt. Je kan ook het contactformulier invullen. Vermeld duidelijk om welk product het gaat en wat jouw klacht is. Zo kunnen we je snel mogelijk verder helpen.

Waarom krijg ik geen spaarzegels over het totale bedrag aan boodschappen?

Over de volgende artikelen mogen wij geen spaarzegels uitgeven: geneesmiddelen, rookwaren, statiegeld, tariefvuilniszakken, postzegels, telefoonkaarten, strippenkaarten en zuigelingenvoeding nummer 1.