Bij Jan Linders gaan we voor de beste service en kwaliteit, niet alleen in onze supermarkten, maar ook online. Daarom maken we gebruik van cookies op onze website. Met deze calorievrije cookies verzamelen wij en derde partijen informatie over jouw internetgedrag binnen en mogelijk ook buiten onze website. Hiermee verbeteren wij onze website en kunnen wij jou de beste aanbiedingen en relevante advertenties tonen. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord.

Home Klantenservice Veel gestelde vragen Vlaai- en gebak bestelservice

Online vlaai & gebak bestellen

Kan ik mijn gebak bestelling in alle supermarkten ophalen?

Je kunt online vlaai en gebak bestellen in al onze supermarkten. Uiteraard kan je jouw gebak ook in de supermarkt bestellen. Informeer op de broodafdeling naar de mogelijkheden en het bestelformulier. 

Hoe kan ik online vlaai & gebak bestellen bij Jan Linders?

Bestel hier online jouw vlaai en gebak. Bestellingen die vóór 10.00 uur worden geplaatst kunnen de volgende dag worden opgehaald bij jouw Jan Linders supermarkt. Bestellingen die op zaterdag voor 10.00 uur geplaatst worden kunnen op maandag worden opgehaald. 

Je kunt je bestelling afrekenen in de supermarkt. De tijden waarop je je bestelling kunt ophalen verschillen per Jan Linders supermarkt. Het ophaalmoment wordt duidelijk aangegeven bij het plaatsen van je bestelling en selecteren van jouw supermarkt. Klik hier voor alle bestel- en levertijden per supermarkt. Rondom de feestdagen kunnen levertijden afwijken.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Wil je jouw bestelling wijzigen of annuleren? Neem dan contact op met de klantenservice via het contactformulierLiever bellen met onze klantenservice? Dat kan via 085 888 9526 (op werkdagen tussen 08:30 en 17:00 uur).
Annuleren kan tot twee werkdagen voor de leverdatum van jouw bestelling.  

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is verzonden?

Ter bevestiging van je bestelling ontvang je een bevestigingsmail op het opgegeven e-mailadres. Dit betekent dat je bestelling goed is doorgekomen, je hoeft verder niets meer te doen, alleen nog je bestelling ophalen in de gekozen Jan Linders supermarkt.

Wat zijn de levertijden?

Bestellingen die vóór 10.00 uur worden geplaatst kunnen de volgende dag worden opgehaald in jouw Jan Linders supermarkt. Je kunt je bestelling afrekenen in de supermarkt. De tijden waarop je je bestelling kunt ophalen verschillen per Jan Linders supermarkt. Het ophaalmoment wordt duidelijk aangegeven bij het plaatsen van je bestelling en selecteren van jouw supermarkt.

Moet ik mijn gebaksbestelling online betalen?

Nee, je kunt je online bestelling gewoon afrekenen bij de kassa in jouw Jan Linders supermarkt.

Ik heb een andere vraag over online gebak bestellen. Waar kan ik terecht?

Je kunt jouw vraag stellen via het contactformulier. Liever bellen met onze klantenservice? Dat kan via 085 888 9526 (op werkdagen tussen 08:30 en 17:00 uur).