Home Klantenservice Waarmee kunnen we je helpen?

Klantenservice

Heb je een vraag over Jan Linders? Uiteraard helpen wij je zo goed mogelijk.
Daarom vind je hier de meestgestelde vragen. Bekijk de categorieën en vind snel het antwoord op je vraag!

Heb je een vraag over de nieuwe Jan Linders-app of je Liefhebbers-account? Klik dan hier.

Meest gestelde vragen

Ik heb een vraag over Liefhebbers

Voor alle veelgestelde vragen over Liefhebbers kun je hier terecht. Wil je meer weten over het voordeelprogramma Liefhebbers kijk dan op janlinders.nl/liefhebbers

Blijft zonnebloemolie verkrijgbaar bij Jan Linders?

Door de situatie in Oekraïne is er minder zonnebloemolie beschikbaar. Producten waarin volgens de verpakking zonnebloemolie is verwerkt, kunnen daarom andere plantaardige olie bevatten. Het kan zijn dat het etiket (nog) niet is aangepast. Dit is in lijn met afspraken met de NVWA. Voedselveiligheid en kwaliteit zijn en blijven prioriteit: eventuele allergenen zullen altijd op het product worden vermeld.

Ik word gevraagd mijn wachtwoord te updaten voor mijn Liefhebbers-account. Waarom moet ik dit doen?

De Jan Linders-app en online accountomgeving zijn geheel vernieuwd. Om je Liefhebbers-account netjes en veilig te houden vragen we je eenmalig een nieuw wachtwoord aan te maken. Ga naar janlinders.nl/inloggen, klik op "wachtwoord vergeten" en ontvang een mail waarmee je heel eenvoudig een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.

Hoe kan ik de nieuwe Jan Linders-app downloaden?

De Jan Linders-app is gratis te downloaden voor iOS in de Apple store en voor Android in de Google Play Store. Downloadinstructies vind je op janlinders.nl/liefhebbers.

Waarom moet ik de Jan Linders-app updaten?

De Jan Linders-app is geheel vernieuwd. Om de app te kunnen blijven gebruiken is het nodig deze te updaten. Zo heb je de beste acties, je extra Liefhebbers-aanbiedingen altijd bij de hand en spaar je gemakkelijk punten. Updaten kan eenvoudig via de App Store of Google Play Store.

Hoe weet ik of ik de nieuwe Jan Linders-app heb?

In de Google Playstore of App Store kun je zien wanneer de app voor het laatst is geüpdatet. Staat hier een datum na 6 januari 2022? Dan is de app actueel. In de Google Playstore en App Store kun je de app ook zelf updaten indien nodig.

Waar vind ik de openingstijden en contact gegevens van mijn supermarkt?

Uitgebreide informatie over onze supermarkten vind je op de pagina supermarkten. Of stel jouw favoriete supermarkt in via jouw persoonlijk account. Zo heb je snel de informatie van jouw supermarkt bij de hand.

Ik wil graag werken bij Jan Linders. Hoe kan ik solliciteren?

Je vind onze actuele vacatures op de pagina vacatures. Wanneer je op zoek bent naar een bijbaan of stage, dan kun je je het beste melden bij de supermarktmanager in de supermarkt.

Ik heb een vraag over sponsormogelijkheden van Jan Linders.

Onze sponsoring is vormgegeven in het Jan Linders Fonds, waarmee we ruim 60 lokale doelen steunen. Daarnaast bieden wij korting op boodschappen aan clubs en scholen in de regio. Meer informatie vind je op de pagina sponsoring.

Kan ik informatie ontvangen over gluten-en lactosevrije producten?

Wij hebben lijsten voor jou beschikbaar met onze gluten- en tarwevrije producten en met onze melk- en eiwitvrije producten van het huismerk Perfekt. Vul ons contactformulier in en vergeet niet uw adresgegevens te vermelden.  Wij sturen je de lijsten per post toe. Heb je een andere allergie? Dan zoeken wij graag voor jou uit welke producten geschikt zijn. Geef dan op het contactformulier aan welke allergie jij hebt en wat jouw adres is.

Ik heb een folderklacht, waar kan ik dit doorgeven?

Als je onze weekfolder deze week niet hebt ontvangen of deze al langere tijd niet meer hebt ontvangen, dan vernemen wij dit natuurlijk graag zodat onze folderverspreider hierop kan anticiperen. Graag vragen wij je dit contactformulier in te vullen. Vermeld altijd jouw volledige adresgegevens (straat, huisnummer, postcode, plaats, telefoonnummer). Ook kun je jouw bezorgklacht doorgeven in je eigen Jan Linders supermarkt. 

Het kan zijn dat je geen folder ontvangt omdat je buiten het verspreidingsgebied valt. Je kunt de folder ook online bekijken en vind deze ook in onze supermarkten.

Contactformulier

Staat je vraag niet tussen de veelgestelde vragen, of heb je een opmerking of compliment dan kun je het contactformulier invullen.
Je kunt ons persoonlijk bereiken op werkdagen tussen 08:30-17:00 uur via 085 888 9526.

Heb je een vraag over de nieuwe Jan Linders-app of je Liefhebbers-account? Klik dan hier.

Wij proberen u binnen drie werkdagen te antwoorden. Soms duurt het wat langer om een goede reactie op uw vraag of klacht te geven, omdat we eerst contact op willen nemen met bijvoorbeeld een leverancier of supermarktmanager. Wij vragen hiervoor uw begrip.