Bij Jan Linders gaan we voor de beste service en kwaliteit, niet alleen in onze supermarkten, maar ook online. Daarom maken we gebruik van cookies op onze website. Met deze calorievrije cookies verzamelen wij en derde partijen informatie over jouw internetgedrag binnen en mogelijk ook buiten onze website. Hiermee verbeteren wij onze website en kunnen wij jou de beste aanbiedingen en relevante advertenties tonen. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord.

Home Klantenservice Waarmee mogen wij u helpen

Veiligheidswaarschuwing

Belangrijke informatie mbt Korengoud reuze Mueslibollen

Helaas bevat een aantal verpakkingen van het product Korengoud reuze Mueslibollen een verkeerd productetiket. De reuze Mueslibollen zijn gestickerd als “Reuze Rozijnen/krentenbollen”, waardoor er essentiële allergeneninformatie op het etiket ontbreekt. Belangrijk is dat de Reuze Mueslibollen noten bevatten en niet enkel sporen van noten, zoals op het foutieve etiket vermeld staat.

Meer informatie >>

Onze excuses voor het ongemak. Heb je vragen? Neem gerust contact met ons op via onderstaande gegevens.

Waarmee mogen wij je helpen?

Heb je een vraag over Jan Linders? Uiteraard helpen wij je zo goed mogelijk.
Daarom vind je hieronder de veelgestelde vragen. Bekijk de categorieën en vind snel het antwoord op je vraag!

Meest gestelde vragen

Ik heb een vraag over een 'Gratis bij Jan Linders' actie.

Op www.janlinders.nl/gratis vindt u per actie de veelgestelde vragen. Mocht uw vraag daar niet beantwoord worden, dan kunt u terecht bij onze partner Scoupy. Stel uw vraag via klantenserivce@scoupy.com of bel met 020-460 90 98. Zij helpen u graag verder.

Waar vind ik de openingstijden en contact gegevens van mijn supermarkt?

Uitgebreide informatie over onze supermarkten vindt u op de pagina supermarkten. Of stel uw favoriete supermarkt in via uw persoonlijk account. Zo heeft u snel de informatie van uw supermarkt bij de hand.

Ik wil graag werken bij Jan Linders. Hoe kan ik solliciteren?

U vindt onze actuele vacatures op de pagina vacatures. Wanneer u op zoek bent naar een bijbaan of stage, dan kunt u zich het beste melden bij de supermarktmanager in de supermarkt.

Ik heb een vraag over sponsormogelijkheden van Jan Linders.

Onze sponsoring is vormgegeven in het Jan Linders Fonds, waarmee we ruim 60 lokale doelen steunen. Daarnaast bieden wij korting op boodschappen aan clubs en scholen in de regio. Meer informatie vindt u op de pagina sponsoring.

Kan ik informatie ontvangen over gluten-en lactosevrije producten?

Wij hebben lijsten voor u beschikbaar met onze gluten- en tarwevrije producten en met onze melk- en eiwitvrije producten van het huismerk Perfekt. Vul ons contactformulier in en vergeet niet uw adresgegevens te vermelden.  Wij sturen u de lijsten per post toe. Heeft u een andere allergie? Dan zoeken wij graag voor u uit welke producten geschikt zijn. Geeft u dan op het contactformulier aan welke allergie u heeft en wat uw adres is.

Ik heb een folderklacht, waar kan ik dit doorgeven?

Als je onze weekfolder deze week niet heeft ontvangen of deze al langere tijd niet meer heeft ontvangen, dan vernemen wij dit natuurlijk graag zodat onze folderverspreider hierop kan anticiperen. Graag vragen wij je dit contactformulier in te vullen. Vermeld altijd uw volledige adresgegevens (straat, huisnummer, postcode, plaats, telefoonnummer). Ook kunt je jouw bezorgklacht doorgeven in je eigen Jan Linders supermarkt. 

Het kan zijn dat je geen folder ontvangt omdat je buiten het verspreidingsgebied valt. Je kunt de folder ook online bekijken en vindt deze ook in onze supermarkten.

Contactformulier

Staat uw vraag niet tussen de veelgestelde vragen, of heeft u een opmerking of compliment dan kunt u het contactformulier invullen.
Heeft u snel antwoord nodig? U kunt ons persoonlijk bereiken op werkdagen tussen 08:30-17:00 uur via 085 888 9526.

Wij proberen u binnen drie werkdagen te antwoorden. Soms duurt het wat langer om een goede reactie op uw vraag of klacht te geven, omdat we eerst contact op willen nemen met bijvoorbeeld een leverancier of supermarktmanager. Wij vragen hiervoor uw begrip.