Bij Jan Linders gaan we voor de beste service en kwaliteit, niet alleen in onze supermarkten, maar ook online. Daarom maken we gebruik van cookies op onze website. Met deze calorievrije cookies verzamelen wij en derde partijen informatie over jouw internetgedrag binnen en mogelijk ook buiten onze website. Hiermee verbeteren wij onze website en kunnen wij jou de beste aanbiedingen en relevante advertenties tonen. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord.

Home Klantenservice Waarmee mogen wij u helpen

Waarmee mogen wij je helpen?

Heb je een vraag over Jan Linders? Uiteraard helpen wij je zo goed mogelijk.
Daarom vind je hieronder de veelgestelde vragen. Bekijk de categorieën en vind snel het antwoord op je vraag!

Meest gestelde vragen

Welke supermarkten nemen deel aan de pannenkoekenbakker spaartactie?

De volgende supermarkten doen mee: Erp, Wanroij, Mill, Weert Molenakker, Weert Maaspoort, Nederweert, Ittervoort, Herkenbosch, Herten, Reuver, Groesbeek, Linne, Pey-echt, Geleen, Stein, Roermond, Sittard, Beek, Haelen, Roggel, Panningen, Swalmen. Sint Anthonis.

De gratis spaarzegels worden uitgereikt tot en met zondag 28 oktober 2018.

Ik heb een vraag over een 'Gratis bij Jan Linders' actie.

Op www.janlinders.nl/gratis vind je per actie de veelgestelde vragen. Mocht jouw vraag daar niet beantwoord worden, dan kun je terecht bij onze partner Scoupy. Stel uw vraag via klantenserivce@scoupy.com of bel met 020-460 90 98. Zij helpen u graag verder.

Waar vind ik de openingstijden en contact gegevens van mijn supermarkt?

Uitgebreide informatie over onze supermarkten vind je op de pagina supermarkten. Of stel jouw favoriete supermarkt in via jouw persoonlijk account. Zo heb je snel de informatie van jouw supermarkt bij de hand.

Ik wil graag werken bij Jan Linders. Hoe kan ik solliciteren?

Je vind onze actuele vacatures op de pagina vacatures. Wanneer je op zoek bent naar een bijbaan of stage, dan kun je je het beste melden bij de supermarktmanager in de supermarkt.

Ik heb een vraag over sponsormogelijkheden van Jan Linders.

Onze sponsoring is vormgegeven in het Jan Linders Fonds, waarmee we ruim 60 lokale doelen steunen. Daarnaast bieden wij korting op boodschappen aan clubs en scholen in de regio. Meer informatie vind je op de pagina sponsoring.

Kan ik informatie ontvangen over gluten-en lactosevrije producten?

Wij hebben lijsten voor jou beschikbaar met onze gluten- en tarwevrije producten en met onze melk- en eiwitvrije producten van het huismerk Perfekt. Vul ons contactformulier in en vergeet niet uw adresgegevens te vermelden.  Wij sturen je de lijsten per post toe. Heb je een andere allergie? Dan zoeken wij graag voor jou uit welke producten geschikt zijn. Geef dan op het contactformulier aan welke allergie jij hebt en wat jouw adres is.

Ik heb een folderklacht, waar kan ik dit doorgeven?

Als je onze weekfolder deze week niet hebt ontvangen of deze al langere tijd niet meer hebt ontvangen, dan vernemen wij dit natuurlijk graag zodat onze folderverspreider hierop kan anticiperen. Graag vragen wij je dit contactformulier in te vullen. Vermeld altijd jouw volledige adresgegevens (straat, huisnummer, postcode, plaats, telefoonnummer). Ook kun je jouw bezorgklacht doorgeven in je eigen Jan Linders supermarkt. 

Het kan zijn dat je geen folder ontvangt omdat je buiten het verspreidingsgebied valt. Je kunt de folder ook online bekijken en vind deze ook in onze supermarkten.

Contactformulier

Staat uw vraag niet tussen de veelgestelde vragen, of heeft u een opmerking of compliment dan kunt u het contactformulier invullen.
Heeft u snel antwoord nodig? U kunt ons persoonlijk bereiken op werkdagen tussen 08:30-17:00 uur via 085 888 9526.

Wij proberen u binnen drie werkdagen te antwoorden. Soms duurt het wat langer om een goede reactie op uw vraag of klacht te geven, omdat we eerst contact op willen nemen met bijvoorbeeld een leverancier of supermarktmanager. Wij vragen hiervoor uw begrip.