Klantenservice
Heb je een vraag over Jan Linders?
Uiteraard helpen wij je zo goed mogelijk.
Daarom vind je hier de meestgestelde
vragen. Bekijk de categorieën en vind snel het antwoord op je vraag!
Samenwerking Jan Linders en Albert Heijn
Heb je een vraag over de samenwerking tussen Jan Linders en Albert Heijn? Klik dan hier.
Meest gestelde vragen
Voor alle veelgestelde vragen over Liefhebbers kun je hier terecht. Wil je meer weten over het voordeelprogramma Liefhebbers kijk dan op janlinders.nl/liefhebbers
Door de situatie in Oekraïne is er minder zonnebloemolie beschikbaar. Producten waarin volgens de verpakking zonnebloemolie is verwerkt, kunnen daarom andere plantaardige olie bevatten. Het kan zijn dat het etiket (nog) niet is aangepast. Dit is in lijn met afspraken met de NVWA. Voedselveiligheid en kwaliteit zijn en blijven prioriteit: eventuele allergenen zullen altijd op het product worden vermeld.
Vanwege een salmonella besmetting bij de chocoladeproducent is de productie van diverse chocoladeproducten stilgelegd. Dit heeft invloed op de beschikbaarheid in supermarkten van diverse chocoladeproducten of producten waarin chocolade verwerkt zit, helaas ook bij Jan Linders. Chocoladeproducten die wel verkrijgbaar zijn vormen geen gevaar en kunnen gewoon geconsumeerd worden. Bedankt voor je begrip.
Momenteel heerst er een bijzondere dynamiek op de wereldmarkt als gevolg van de na-effecten van de coronaperiode, schaarste in grondstoffen, stijgende transport- en energieprijzen en de situatie in Oekraïne. Dit alles heeft direct en indirect invloed op de beschikbaarheid van producten in supermarkten, helaas ook bij Jan Linders. Bedankt voor je begrip.
De Jan Linders-app is gratis te downloaden voor iOS in de Apple store en voor Android in de Google Play Store. Downloadinstructies vind je op janlinders.nl/liefhebbers.
Uitgebreide informatie over onze supermarkten vind je op de pagina supermarkten. Of stel jouw favoriete supermarkt in via jouw persoonlijk account. Zo heb je snel de informatie van jouw supermarkt bij de hand.
Je vind onze actuele vacatures op de pagina vacatures. Wanneer je op zoek bent naar een bijbaan of stage, dan kun je je het beste melden bij de supermarktmanager in de supermarkt.
Onze sponsoring is vormgegeven in het Jan Linders Fonds, waarmee we ruim 60 lokale doelen steunen. Daarnaast bieden wij korting op boodschappen aan clubs en scholen in de regio. Meer informatie vind je op de pagina sponsoring.
Wij hebben lijsten voor jou beschikbaar met onze gluten- en tarwevrije producten en met onze melk- en eiwitvrije producten van het huismerk Perfekt. Vul ons contactformulier in en vergeet niet uw adresgegevens te vermelden. Wij sturen je de lijsten per post toe. Heb je een andere allergie? Dan zoeken wij graag voor jou uit welke producten geschikt zijn. Geef dan op het contactformulier aan welke allergie jij hebt en wat jouw adres is.
Als je onze weekfolder deze week niet hebt ontvangen of deze al langere tijd niet meer hebt ontvangen, dan vernemen wij dit natuurlijk graag zodat onze folderverspreider hierop kan anticiperen. Graag vragen wij je dit contactformulier in te vullen. Vermeld altijd jouw volledige adresgegevens (straat, huisnummer, postcode, plaats, telefoonnummer). Ook kun je jouw bezorgklacht doorgeven in je eigen Jan Linders supermarkt.
Het kan zijn dat je geen folder ontvangt omdat je buiten het verspreidingsgebied valt. Je kunt de folder ook online bekijken en vind deze ook in onze supermarkten.
Contactformulier
Staat je vraag niet tussen de veelgestelde vragen, of heb je een opmerking of compliment dan kun je het contactformulier invullen.
Je kunt ons persoonlijk bereiken op werkdagen tussen 08:30-17:00 uur via 085 888 9526.
Heb je een vraag over de nieuwe Jan Linders-app of je Liefhebbers-account? Klik dan hier.
Wij proberen u binnen drie werkdagen te antwoorden. Soms duurt het wat langer om een goede reactie op uw vraag of klacht te geven, omdat we eerst contact op willen nemen met bijvoorbeeld een leverancier of supermarktmanager. Wij vragen hiervoor uw begrip.